godmorgon!

Kan man väl säga :)?!
Det var jätte jobbigt att springa i morse för det var så kvaft ute, men som tur var missade jag regnet i alla fall :) och slipper ta mig till jobbet i regn också, verkar det som i alla fall ;)!

Igår kväll när jag satt kvar och tittade på tv upptäckte jag att Filip och Fredriks gamla tv show, ett herrans liv, gick på femman fem i tio. Det var förstås gamla avsnitt och så, men det är ju ett sjukt bra program! Såg de förra veckan också.
Igår var deras gäst Mikael Persbrandt :) fan vad de kan hitta på kul grejer ut av allt. Synd att de inte fortsatte med den showen, deras nya i USA tycker jag inte är speciellt kul alltså. Det känns lite för mycket i stället. Ett herrans liv var ett jätte bra program, de kunde fortsatt i det stuket tycker jag. Men jag tittar gärna på deras gamla avsnitt på måndagkvällar :D själv vill jag säga tummen upp till Filip och Fredriks show, ett herrans liv!



sköna grabbar! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0