goddag !

Idag så har jag och Lucas tänkt att åka in på bio, vi ville och har velat länge se den nya Harry Potter - halvblodsprinsen, men så tänkte Lucas, vi frågar om David, Emma, Natta och Broman ville följa med. Nehe, tvyärr herr Potter, de ville absolut inte se den. Så nu sitter jag inne på sf hemsida, och smsar runt till alla för att fråga om när vi ska åka, vart och framför allt vilken film! Och just nu känner jag, "kunde vi inte åkt själva". Då hade det inte varit någe problem, för det blir alltid såhär när allt för många ska se på en och samma film och det är allt för olika tyck och vilja. Jaja, jag tror att de löser sig iaf :) jag har plockat ut några filmer som jag tror att alla skulle kunna tänka sig att se, men frågan är nu bara vilken det blir ut av: Public Enemies, Johan Falk eller Transformers.
Själv skulle jag kunna se alla, Lucas vill se Johan Falk och David Transformers. Undra om Natta och Broman kan svara och avgöra saken eller om det bara blir svårare. Jag väntar här i mitt just nu tomma hus, (endast jag hemma) och hoppas på ett svar som löser detta lilla kaos vi skapat. 

Nu ska ni få veta en liten kul sak. Förra veckan när vi var hemma hos min morbror och fikade, så skickade David mms som var hemma i huset som det innehöll en bild på en falddermus och så stod det till bilden "jag har hittat musen". Vi har nämnligen hört massa pip som låter som en mus/fladdermus och hittat massa bajs vid ett och samma ställe som ser ut som mus/falddermus bajs. Men vi har antagit hela tiden att de är möss, för de har vi haft förut. Men icke, det var en familj falddermöss. Så när vi alla fall kom hem den kvällen så tog pappa en handske på sig och hängde ut fladdermusen ute där den hör hemma, men imorse så hittade vi en till. Och jag har sagt det ända sen vi hitta den förra att det finns fler fladdermöss, eftersom pipen har fortsatt. Så nu ska vi ta ut även denna pyttelilla och söta fladdermus och så lär det ju bli att vi tar ut dom en efter en, men vem vet. De kommer säker tillbaka igen en efter en.


 
söt är den iaf, men vill helst inte ha den inne (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0