första dagen på jobbet

Och det säger jag bara, tummen upp till!
Det var verkligen jätte bra arbetstempo, jätte trevligt folk (som jobbade och även de som kom och fika) så jag känner mig jätte nöjd och glad över att jag fick ett sommarjobb som dessutom passade mig väldigt bra!
Dessutom är detta inte ens på komunen (: och det betyder att jag kan söka nästa sommar också och ha goda chanser att få komma tillbaka igen, jag sökte även till kyrkan nu till denna sommar men fick ju tvärr ingen plats först, sen fick jag ju turen att ta över Johannas två veckor :).
Det sjuka är att det har inte varit någon jätte ansträngade dag, jag har sovit bra och lagom länge, men jag känner mig sjukt seg på något skummt sätt, haha.
Och just precis nu ska jag i alla fall gå ut med hunden i det, ehm, roliga vädret! Så vi hörs, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0