en dag kvar !

Godkväll!
Nu är det bara en dag kvar på sommarjobbet sedan återgår jag till sommarlovet :D! Vilket iförsej inte har varit den bästa men jag har på känn att från och med nu kommer allt bli bättre :)
Det är på ett sätt skönt att sluta jobba men ändå tråkigt, kommer ändå sakna Ammie och Matilda och våra snack och sånt :) men ändå skönt att få tid till solen om dagarna och göra annat !

Nu tänkte jag titta på en film, Friday Night Lights, om någon vet vilken det är :)!? Så är det med det, puss !

Kommentarer
Postat av: Lena

nej hon är inte särskilt snygg. men jag tror hennes utseende tillsammans med personligheten lockar folk :p

2009-07-16 @ 22:26:08
URL: http://awesomedude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0