dagens

Hej på er !
Min dag har varit bra! Jag vaknade till solsken och satt ute och åt frukost på verandan och tog åt mig så mycket ut av solen som jag orkade. Efter lunch tid hjälpte jag pappa lite på övervåningen. Sedan kom mickis och lisa hem hit och vi hjälpte mickis att packa och få med sig allt till danmark.
Sedan solade jag och lisa lite, mickis skulle duscha och lite sånt.  Så när vi var klara så lämnade mickis och jag av lisa hemma hos sig och tog oss ner till nynäs en snabbis. När vi kom hem vad middagen lagom klar och det var hur god lördagsmiddag som helst! Bara en sådan sak gör en glad!
Efter middagen mätt och belåten hörde jag av mig till Johanna och träffade henne tills klockan vart dags att gå hem för mig, länge sedan sen sist så vi har pratat av oss lite, men inte tillräckligt. Ska nog ses imorgon igen (: !
Det var det för mig idag, puss!



 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0