29 juli

Hejsan, påhittig rubrik va ;)?
Idag har jag bara varit med min älskling för sista gången innan han är ute och far igen. Imorgonbitti åker han iväg till Kroatien, bara en vecka som tur är :) skulle bli galen annars!
Först jobbade han i tre veckor, då sågs vi knappt, sedan var han i Thailand i tre veckor, då sågs vi ju (såklart) inte alls, sedan nu har vi varit med varandra sen i söndags och ikväll sa jag hejdå igen för en vecka nu. Men jag biter ihop och hittar på annat :D som att träffa Therese och sedan har en fågel viskat i mitt öra att min käraste kusin Linnéa från Gbg kommer hit imorgon eftermiddag :) sedan stannar hon, förhoppningsvis i två veckor och sedan är det kräftskiva och ut på sjön med henne och hennes päron såklart ;)! Kommer bli skoj :)!
Mickis kommer hem på fredag också, så jag kommer klara mig fint här hemma utan Lucas. Visst är man lite avis på själva grejen att han är utomlands, men envecka är ingenting emot allt annat tidigare i sommar. Nej nu ska jag sluta resonera hit och dit. Lägger upp lite roliga bilder vetja ;)


   

   


Juste, det vart Public Enemies igår :) skitbra! Ganska lång men jag gillar ju Johnny Depp sedan tyckte jag att de var lagom pang pang och lagom pussandes! Jag gillade den helt enkelt! Puss snyggingar!



Kommentarer
Postat av: vendela

snäääälla rösta på mig här:

http://vmk.blogg.se/2009/july/semi.html#comment



jag har nr 1 :)



<3

2009-07-30 @ 14:40:14
URL: http://vendeliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0