sitter på svenskan

Hejhej :) just nu sitter jag på svenskan och läser igenom min text för att vara säker på att jag verkligen är klar med min text. Sedan tänkte jag läsa min bok och lyssna på musik :) ! Måste verkligen börja läsa boken om jag ska hinna läsa klart den. Ajabaja på mig alltså !

 


Idag har vi lagom lång dag, så jag är nöjd. Imorgon har vi friluftsdag hela dagen men jag hade tänkt att skippa det för att vi har matteprov på torsdag och det vore bra om jag fick g på det. Så jag tänkte vara hemma och nöta matte hela dagen imorgon. Orkar aldrig efter skolan, och vi har bara en matte lektion i veckan så jag måste börja orka efter skolan för att inte glömma tills nästa lektion. Men det låter inte lovande att jag kommer göra det, kan iaf försöka :) (a).
Nej nu ska jag återgå till skolan. Hej på er :) ! / ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0