overkligt

Gårdagens händelse känns fortfarande overklig. Liksom det var inget besked om att han låg på sjukhus, utan beskedet var direkt att han hade omkommit. Man kan liksom inte smälta något sådant när många vänner till en själv kände honom och han var dessutom i min ålder. Helt overkligt, men tyvärr sant.



Idag har vi en ganska normaldag. Börjar kvart i tio och slutar kl 3. Jag borde hem och plugga matte idag men har ingen lust till det. Har egentligen inte lust till något. Men efter maten tänker jag ta mig ut och springa eller i alla fall gå en låååång promenad. Det är ganska jobbigt att försöka börja motionera när det är så kallt och halt ute hela tiden. Men jag kämpar på så gott jag kan. Men de senaste helgerna har det alltid varit någe så de har blivigt massa onyttiga helger som gör att jag backar. Äsch, jag kör på. Måste få leva också !
/ ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0