min dag

Hej hej, min dag idag har sett ut så här:
Vakande vid tio tiden åt sedan frukost.
Vid kanske elva tiden satte jag igång med att plugga matte.
Halv ett åt lite lunch.
Halv två fortsatte med matten.
Tre gick jag över från matte till att läsa min bok i kanske 45minuter.

Ska äta om kanske en halv timme/timme nu.
Sedan ska jag fortsätta lite med matten och lite senare in och duscha och innan jag går och lägger mig läsa lite mer ut av min bok.
Alltså det har inte varit matte i sträck kanske, men i princip matte hela dagen. Och jag har verkligen räknat och fösökt att få in allt som jag borde kunna för att matte provet ska gå bra. Så jag känner mig ganska redo inför det nu gemfört med igår. Kändes som om jag var tom i huvudet. Verkar ha lite koll nu i alla fall :).

Imorgon ska jag nog träffa Sara efter skolan, delvis för att hon är skyldig mig lite pengar och delvis för att det skulle vara kul att umgås lite med henne, det var allt för länge sen. Haha, när jag tänker så minns jag en grej jag och Sara brukade göra som var lite barnsligt kanske men sjukt kul, mycket skratt med den tjejen <33.
Hej på er ! / g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0