Hejdå !

Hellu! Sitter och tittar på let's dance just nu. Hade inte tänkt att göra så mycket ikväll, har ingen lust eller ork. 
Mina två saker som jag skulle velat gått bra idag gick inge bra :( fick inget pass och ingen prao. Jäkla otur. Kan det vara för ett det var fredag den 13:e? Jag vill gärna skylla på det, men jag tvivlar på det.
Imorgon blir det till att gå upp ganska tidigt, ska åka hemifrån klockan åtta. För att hinna fixa ett provosivt pass. Sedan ska jag vara på in checkning och sånt till 11. Så vi har gott om tid på oss och det är bäst så. 
Fast jag har inte direkt någon resfeber. Har annat i tankarna. 

Imorgon är det också alla hjärtansdag ! Som jag ändå kommer tillbringa med min älskling, men om det är vidare romantiskt vet jag inte ;P ! Men mysigt kommer det nog kunna bli :). Ja detta var de sista från mig på två veckor ! Hejdå på er ! Kommer att sakna mina underbara vänner ! <333

Kommentarer
Postat av: therese

JAG KOMMER SAKNA DIG SOM EN TOK BABY! <333333

2009-02-13 @ 23:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0