fridaynight

Hellu gott folk !
Idag hade vi ännu kortare fredag än vad vi brukar har, istället för att ha en timme en halvtimme så hade vi 45min lång lektion. Så min skoldag höll på mellan 10.00-10.45. Efter min otoligt långa skoldag åkte jag och storasyster och några till, till vh för att sola solarium. Sjukt skönt :) fick lite färg i alla fall, dessutom måste jag ju vänja huden om man säger så ;) ! När jag kom hem var jag lite hungrig sådär så jag gjorde pannkaka som inte vart sådär jätte lyckade för att stekpannan hade något skit på sig som gjorde att smeten fastnade bara på ett litet ställe. Så hela pannkakan gick i delar och kelta sig när jag skulle vänta, men men de mosas ju ändå i magen ;) !
Ikväll blir det god fredags mat som alltid ;D efter maten så ska jag åka ner till nynäs ishall och titta på a-laget hockeymatch. Men ska gå nu ha de bra, puss ! / ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0