1februari

GRATTIS EMMA PÅ DIN 17-ÅRSDAG ! <333

Yes,
så är det. Emma fyller 17år idag, jag var och gratulera henne igår, och så var de en del andra där också. Var kul att se emma, men ja. Vi måste prata en del.
Igår var jag även och gratulerade min mormor som fyllde 65 i onsdags, 28januari. GRATTIS MORMOR ! <333
Vi vart hela 26 stycken igår, mormor och morfar hade hyrt en lokal på nibble gård. Och vi fick massa god mat och det var massa trevligt folk. Jag hade en riktigt trevlig kväll med de närmsta släkningarna på mammas sida :).

Idag är det bara 13 dagar kvar !

 
här har ni min mormor och emma :) <333




Natten mot söndag 1februari hände något tragiskt. En kille 17 år omkom i en bilolycka. Jag är inte en ut av dom som kände dig, men jag har en del vänner som kände dig och jag vet att du hade många vänner omkring dig.
Tobias Bejeryd, vila i frid.


/ ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0