12februari

hellu !
Dagen har varit ganska lugn, lugnare än vanligt. Det var några bort från vår klass så de vart väldigt lugnt. Men det är alltid skönt (: slutade vid två tiden.
Imorse hände den roligaste saken på längre ! När jag stod och väntade på tåget som var lite sent imorse kom maja och becca. Maja rökte en cigg som becca ville avsluta så jag och maja klev på tåget så länge för de hade rullat in. Och i vanliga fall brukar västerhaninge tåget vänta in nynäs tåget för att de måste mötas upp. Men idag var ju tågen sena och när tågen är sena brukar de mötas i segersäng beroende på. Men i alla fall. Jag och maja sitter inne på tåget och skojar om hur kul de skulle vara ifall tåget stängde dörrarna och åkte iväg utan becca. Sedan stängs dörrarna och becca ska in och så hon trycker på knappen som ska öppna dörren, ja då börjar tåget åka. Och beccas ansiktsutryck ser chockad och lite smått arg! HAHA, det var så jäkla roligt ! Jag och maja fick ett gott skratt så pass tidigt på morgonen ;)!
Dagen fortsatte bra, fick se mitt matteprov som jag tycke gick skit och räknade med ig, för det kändes verkligen som om jag inte satte någon fråga. Men icke, jag fick G :D och jag är fett glad över det !
Efter skolan tog jag det lugnt och efter maten följde jag med mickis och tittade på hennes fotbolls träning, inte så jätte kul ;P men jag hade inte så mycket för mig i alla fall.

Imorgon är det fredag den 13:e !!! Fett läskigt, tycker somliga .. Men inte jag :) ! Det råkar faktiskt gå bättre för mig än vanligt på fredag den 13:e, så jag hoppas att det fortsätter så. Jag har två grejer som jag hoppas på imorgon:
1. Mitt pass har kommit
2. Få praktikplats

Håll tummarna för mig mina vänner ! Detta är viktiga grejer !
Två dagar kvar nu ! / g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0