Underbart!

Tjo! Kom hem från Therese min underbara fru för en stund sen. Så hamna jag här en kortis sen blir det sängen. Klart en bra fredag idag alltså! Efter skolan gick jag och Therese upp till centrum, där köpte jag mig en bh och ett simpelt linne, saker jag är i behov av med andra ord, sedan provade jag och Therese lite andra gobitar ;) men som vanligt kan man aldrig bestämma sig, haha. Sen så råkade vi glida förbi BikBok, och så rååååkade jackan jag spanat på, som Therese själv har en sån men som är så jäkla bra för det är snygg och passar min plånbok! Och den fanns i L förut fanns det bara XL när jag har kollat på det, och L är iochförsej lite stor och plufsig men jag skiter i det för den är så jäkla skön och vinterjackor ska vara stora och plufsiga så whataheck!
Efter centrum åkte vi hem till Therese, vart god mat, massa gott att snaska på till idol finalen och Erik vann på det och Calle kom då två, precis som väntat men mig gör det inget, hade ingen direkt favorit. Calle är dock grymt skön och cool kille, skulle varit oväntat och kul om han vann, men som han själv har sagt att han kommer göra karriär i alla fall :) så jag är hel nöjd av dagen/kvällen! Så då finns det ju inge mer att tillägga? Jojuste, lite sköna bilder från idag ;) kan ju säga direkt att Therese är gaaaanska så oseriös på bilden, men puss på henne!

 



Nu blir det sängen, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0