Så kan det gå när inte haspen är på!

Hello! Hjälper lillasyster lite med ett "ilandsproblem", haha.
Imorse när jag gick till tåget så plinga det om förseningar (som vanligt) och då var det bara till att vänta, men när vi väntat i ungefär 40 minuter så plingar det upp att mitt tåg vart inställt och nästa tåg var också jätte försening på. Kall och irriterad gick jag tillbaka hem, vart ingen skola för mig idag. Tågen har verkligen strulat hela dagen och jag orkar verkligen inte fasta någonstans på vägen på ett jäkla tåg. Men mig gör det inte så mycket, missade inte något viktigt i skolan eftersom jag är klar med allt.
Emma hörde av sig och undra om jag ville komma ner och baka med henne. Så jag tog mig ner och bakade och chillade med Emma, asskönt. Så dagen vart inte bortkastad ändå :) förresten var det grymt vackert ute imorse när solen låg på, se och njut!








Winterland!



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0