Ny dag och nya tag

Tjoo!
Har min sista lekion innan aerobicsen nu, håller på och gör de sista på praktikarbetet. Den skriftliga delen ska vara inne senast fredag, och jag tror faktiskt jag är klar med den redan nu. Ska prata med Mikaela imorgon och om allt ser bra ut ska jag nog lämna in den redan då. Var jätte skum mat i skolan idag förresten, tur att vi får mackor vart inte direkt mätt efter lunchen.
Imorgon ska kanske jag, Natta och mormor åka till skärholmen centrum, Natta ska titta på halsduk och vantar och jag ska kolla på jacka och skor, så det blir nice om det blir så, sen ska jag i alla fall hem och plugga. Har inköp och varuhanterings prov på fredag, tycker inte att det verkar så svårt men det är alltid bra att vara på läst. Man tjänar ju mer på det. Nu ska jag fortsätta arbeta de sista minuterna, ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0