Now the party don't start 'til I walk in

Tjohoo !
Sitter här igen ;) och försöker få fram några kläder att ta på sig imorgon, är så trött på alla mina kläder, ena halvan passar inte, andra halvan är sönderanvänt/tvättat så det finns inget som jag gillar, värdelöst. Kan inte jag bara vinna typ 100 000 kr och få köpa mig en ny garedrob?
Imorgon är det onsdag, ganska sköna dagar så det ska nog inte vara så tungt. Förresten körde vi stenhårt idag på aerobicsen, grymt kul och skönt! Vill ha helg igen, skolan är tråkig! Men vad händer i helgen då, förra var ju grym ska man chilla nu eller ska man toppa förra helgen ;)? Får se vad som händer helt enkelt. Ciao ciao!


 


Kommentarer
Postat av: therese

Jag tycker vi toppar förra helgen ;) hahaha :D<3333

2009-12-01 @ 21:33:08
URL: http://theresevnilsson.blogg.se/
Postat av: ginah

hahahaha :D lätt <3333

2009-12-02 @ 21:52:12
URL: http://ginahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0