new moon

Äntligen har jag sett den!
Jag och Emma kände för att åka in på bio igår, och vi båda har inte sett filmen men velat se den. Så vi tänkte, varför inte? Vi åkte in så fort jag slutat så vi hann med en ganska tidig bio, vilket för skönt med tanke på att det var stora förseningar och massa strul på tågen igen. Sedan fick vi kvällen kvar att hitta på något, Emma hade tomt hus och tanken var att bjuda dit några sköna grabbar men det vart aldrig så, så vi hade myspys för oss själva :) Sedan sleepa jag över, så det var skönt att inte behöva tänka tåg eller buss. Förresten, jag är gaaalet nöjd med filmen! Och jag måste se till att skaffa in den, måste kunna se den fler än en gång ju ;)!




Idag då så blir det middag med familj, plus mormor och morfar, Antonio och såklart Broman och Natta.
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0