Mitt 2009

Svara på frågorna för att få ett bra år 2010.





ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? –
På topp till en början, sedan fall jag djumpt och nu är jag på väg upp igen!
Bättre än förra året?  - Kan jag inte säga.
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? – Thailand, sommaren på korpen och den 17:e december.
Har du flyttat under år nollnio? -  Nope.
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Ett flertal kan man säga.
Isåfall vilken? – Orkar inte ta alla ;)
Har du kysst en främling?- Typ.


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? –
Jag har haft bättre tur i kärleken.
Har du varit kär? -  Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Absolut!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? – Sånt vet man aldrig.


SORG&HÄMD.
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - Nej.
Har  någon i din släkt avlidit? - Egentligen inte, men den personen är nästan släkt, så det räknas.
Har du slagit någon med knytnäven? -  Haha, verkligen inte!
Varit i slagsmål? - Nej, drömt om det dock.  


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? –
Flera, men man lär sig av sina misstag.
Isåfall vad? – För personligt
Har du skämt ut dig? – Går väl inte en vecka utan att jag gör bort mig på ett eller annat sett!
Har du ljugit för en vän? – Nej, hatar folk som ljuger och undviker därför det själv.
Har du varit ute en hel natt? - Ja, hihi.
Har du blivit tagen av polisen?  - Haha, verkligen inte.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön?  - Yes.
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Yes.


SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? -
Fredrika Bremer gymnasierna, Riksäpplet.
har någon varit elak mot dig i skolan? - Jo .. dumt jävla missförstånd.
Hatar du ngn på din skola? – Hatar är väl att ta i, men finns folk man ogillar.
Har du gjort ngt framsteg? -  Ja, förvånat mig själv tom!
Haft alla rätt på ett prov? - Inte långt ifrån iaf :)!


VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? –
Ja, jätte glad över det!
Har du förlorat en vän? – Mjo .. :/
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? – Hm, typ lite.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej, existerar inte i min värld.
Har du ljugit för en bästavän? - Aldrig.
Har du haft en relation med en vän? – Inte utöver de vanliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0