Ibland har man bara en dålig dag

Tja! Ja, ibland har man bara en dålig dag. Och det har jag just idag, redan från när jag vakna, glömde mycket, och orkade inte tänka. Stora förseningar på tågen gör en alltid irriterad. Kommer in på första lektionen med skolans värsta lärare som dessutom börjar hålla på att vara jobbig. Hon vill att vi ska göra allt så jäkla invecklat! Och det ända vi gör är jäkla skithemsidor som hon aldrig verkar få nog av! Men det har däremot jag! Jag har gjort säkert 40 olika hemsidor, jag vet fan inte vad jag ska göra längre, har gjort allt som går men ändå blir hon fan inte nöjd! Vi har nog med arbete att göra powerpoint och ha bra innehåll i skriftliga delen på detta arbete vi fick efter praktiken om praktiken, och så ska hon komma med sina jäkla hemsidor, blablabla till hör mitt ämne! Jahaaa, så näthandel B innebär att man ska göra hemsidor hela tiden, okej då förstår jag?!
Damp, ja?

Som sagt, dålig dag. Orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0