Don't say anything

Tja! Skönt att det redan är torsdag kväll :) veckan har gått sjukt fort. Vilket är skönt, och jag har lite småplaner för i helgen ;) så det kommer bli en mysig helg. Idag har jag inte fått så mycket gjort, jag har lite jag borde göra för jag kommer inte göra det i helgen och måndag kväll och göra klart allt blir tight, för det ska vara inne på tisdag. Har verkligen ingen ork mera, jullovet är efterlängtat. På tal om jullov, var uppe på Charinas idag och kollade hur de skulle ha öppet under jul, för de har ju sagt att jag gärna får ta något extra jobb hos dom. Så jag gav mitt nummer till dom så får vi se, annars kommer det säkert komma andra evenamang och lov.
Nu ska jag nog ta och läsa lite och somna tidigt, bouna notte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0