Den som skrattar bäst skrattar sist!

Tja! Alla människor förutom vi på fredrika får jullov nu på fredag medans vi får jullov på tisdag, inget som stör mig direkt. Inga jobbiga extradagar, visst det är surt att vi får fyra dagar kortare än alla andra, eftersom vi börjar redan den 7:e, men jag kom just på en sak, det betyder att vi kommer sluta och få sommarlov tidigare än er andra! HA! Plus att det som gör detta ännu roligare är att jag har tre veckors praktik innan sommarlovet, så jag börjar i princip sommarlovet redan då, för jag slipper läxor och jobbigalärare, jag kommer få stå och gotta mig i någon tjusig butik ;) och träffa massa människor och förhoppningsvis även skaffa mig ett fint extrajobb! Så jag gnäller inte :)! Tja på er, suckers!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Naej Gina, ni hade en veckas längre sommarlov än oss :)

2009-12-17 @ 18:20:24
URL: http://j0hannalarsson.blogg.se/
Postat av: ginah

ja, då lär vi ha det igen ;)?

2009-12-18 @ 13:41:58
URL: http://ginahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0