1:a december

Tjaa!
Sitter på min sista lektion innan aerobicsen nu. Hittade just mina nycklar i lärar rummet, de försvann förr förra fredagen och någon har lämnat in den men tagit bort både skåpnyckel och matbrickan. Vilken idiot! Ofta man ska gå runt med en extra bricka och någon skåpnyckel som du inte vet vilket skåp det ens går till?! Så irriterad just nu, för jag fick ju tillbaka mitt matteprov idag, precis som väntat fick jag ig! Inte mitt första på matteprov som jag fått ig på, men iaf. Det har gått ganska bra de senaste gångerna men nu gick det åt helvete!
Aerobicsen och träffa johanna ikväll blir nog dagens höjdpunkt, annars skulle jag nog gå och lägga mig så fort jag kom hem igen, och inte vakna för än imorgonbitti så denna dåliga dag bara kunde ta slut någongång!
Nu ska jag försökta rensa tankarna och försöka jobba lite med denna oändliga praktik uppgift vi har. Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0