what a day

Hej på er !
Vilken dag jag har haft, hoppas eran har varit bra också :)!
Dagen började ganska tidigt, jag vaknade vid sådär 8-9 tiden. Så jag gick upp i lugn och ro och åt frukost och chillade framför tvn men lucas. Ungefär halv elva kom jag på att jag kanske borde göra i ordning mig eftersom jag skulle åka ner till årsta och gratulera Ivar. Och Ivar mina vänner, han är bara en gammal vän till familjen som jag har växt upp med varje sommar ute på sjön, en helt underbar gubbe ! Han fyllde hela 90-år idag ! Men det kan man inte tro, han verkar lika pigg och kry som min morfar som är runt 65-70 års ålder och han är också ganska pigg för sin ålder. Härligt med sådana människor som verkligen håller glöden uppe :) ! Det var i alla fall jätte trevligt att vara där, och man träffade även massa andra härliga människor :).
När jag sedan kom hem så stod maten på bordet, det var potatis och lax ! Super gott, som mamma hade slängt ihop :) mammor är verkligen super ! Efter den goda middagen smälte jag maten framför datorn :) och så frågade lilla Johanna ifall jag ville ses, så klart jag vill, så jag tog på mig skorna och jackan och tog mig ut och mötte upp henne :) och vi två gick och mötte upp Amanda :) så vi tre har bara gått runt och pratat om allt och ingenting ! Hur skönt som helst !
Sedan mötte vi även upp några andra härliga 
människor :) så slutsattsen ut av denna dag har varit riktigt bra skulle jag vilja säga !
Imorgon ser det ganska ljust ut också :) jag och Johanna ska in till stan och shoppa lite grann :) skor ska jag köpa i alla fall, sedan får man se vad man får med sig för annat kul ;). Senare på kvällen ska jag och syster ta oss ut på slingan, taggat ! Hej på er tills vidare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0