valborg

Hejsan :) slutade 10.45 idag för vår matte lärare var snäll och lät oss slippa för att det var valborg och sedan hade vi en och en halvtimme att få ut av lärarna som vi också tog ut idag :).
Så Therese följde med mig upp till haninge centrum för jag bytte ett par tights åt Mickis :) men jag har svårt att komma tomhet ifrån ett centrum om jag har pengar på mig, vilket jag hade idag eftersom den sista kommer studiebidraget ;).
Så vi tittade runt och köpte lite och käka såklart på donken, så det var myyys :) när jag kom hem så mötte jag upp Lucas och så gick vi hem till mig och mötte i princip ett tomt hem. Snart ska Lucas hem och duscha och fräsha till sig så kommer han hit till middags tiden :)
Nej, ingen data mera. Hejdå, ha en trevlig valborg, det ska i alla fall jag ha :) !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0