vad dåligt !



Fan, vad dåligt det gick. Kan inte ens kalla det "att springa". Men men, jag hade gym i morse på gympan och nu var i alla fall ute och rörde på mig, så det var ju inte helt misslyckat ändå.
Idag var jag ju med Lucas, om man ens kan kalla det "att vara", han åkte hem innan vi ens åt middag så vi hann inte direkt vara ordentligt.
Imorgon har jag kvartsamtal så det lär inte gå så bra att ses då heller, får bli på fredag efter mitt möte nere i nynäs. Fan alltså, jag blir helt konstig i huvudet om jag träffa Lucas för lite. Nej, jag träffar folk för lite alltså, jag har inget jävla liv. ÅH!
Nej, ska inte tråka ut er med mitt lilla ryck, ber om ursäkt! Hejdå, hoppas morgondagen blir en bättre dag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

är det dåligt gumman?

2009-04-22 @ 21:41:43
URL: http://lisalindquist.blogg.se/
Postat av: gina

äsch, haft en dålig dag bara.

2009-04-22 @ 21:58:35
Postat av: lisa

hoppas det blir bättre ialf!

2009-04-25 @ 19:47:21
URL: http://lisalindquist.blogg.se/
Postat av: gina

jadå, jag överlever ;)

2009-04-27 @ 12:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0