update

Hej !
Har alla haft bra påsklov hittills? :)

Jag har i alla fall haft kanon hitills! Igår hemma hos Erika var toppen, verkligen kul att få träffa alla igen och bara vara liksom :). Men måste erkänna att det kändes lite konstigt, kanske för att vi ses så sällan allihopa sådär, jag hoppas det blir fler gånger i alla fall.
Igår efter jag varit hos Erika åkte jag hem till Lucas och sov dära, vi somna lite sent så vi vakna kanske vid ett på dagen :S så dagen idag har känts ganska kort. Så när jag kom hem var det bara in i duschen göra mig i ordning sedan iväg på släkt middag. Som vad mycket trevlig, kul att träffa pappas sida av släkten. Känns som om det var ett tag sedan. Till och med min nonna (farmor) från Italien var i Sverige och med på våran släkt middag :) ! Henne träffade man senast när jag var nere i Italien :O och det var typ 06 !! Så det var verkligen allderes för länge sedan!
Juste, fick träffa min nya kusin också, Angelo :) jätte söt litet dregelpaket.

Ikväll nu ska jag palla mig iväg hem till fellan, var lite drag dära sedan så kommer Lucas också, ;) Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0