Suri Cruise

Hej på er, jag är lite dålig på att ha koll i kändis världen. Eller världen överhuvudtaget. Men när jag tar mig till skolan om morgonen brukar jag grabba tag i en metro eller city för att ha lite koll i alla fall. Så igår eller om det var i helgen råkade jag se på nöjes sidorna att Suri Cruise var utnämd till en liten mode icon för de små. Och det kan jag verkligen förstå :) hon är underbart söt och hennes föräldrar, kanske mest mamma Cruise, visar henne vart och hur man shoppar :) så gulligt. Men hon är ju fortfarande en människa, ska bli kul att se när hon är kanske i tonåren och börjar bestämma lite mer själv och skapar sin egna stil. Vem vet, hon kanske väljer en del själv redan nu :)?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0