Sjukt seg !

Hej på er :) har precis haft gympa och lunch. Hade riktigt kul på gympan fast än det var fotboll ;) jag är inte så hajj på sånt där med boll att göra, men jag tyckte att jag inte var allt för dålig och att det var roligt :)! Känner mig sjukt seg idag, vet inte riktigt varför, vaknade innan klockan ens ringde idag så jag kanske sov lite dåligt inatt, kanske kanske inte.
Igår skulle jag egentligen tagit mig ut och springa fast de vart lite styrke träning hemma och så får jag väl ta mig ut idag med lillasyster. Roligare när man är i alla fall två :)!
Imorgon är det då valborg ;D den ska jag spendera med Lucas så det blir myyys! Vi ska nog börja hemma hos mig med middag och majbrasan vid muskan sedan åker vi nog ut till honom.
Alltså den där festvalborg alla snackar om är faktiskt riktigt kul och lockande! Men det har hänt lite grejer som gör att vi inte kan vara ute och dricka och träffa folk som man brukar göra. Men jag tänker såhär, vi har gjort det förr vi kan festa för andra anledningar en annan helg. Egentligen. Men valborg är ju speciellt eftersom alla festar och rör sig ute. Men som sagt, det blir nog inte så denna valborg, lite tråkigt men vi överlever :).
Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0