sitter i skolan

Hejhej, sitter i skolan och väntar på att svenskan ska börja.
Jag skrev imorse att jag skulle vara med Lucas idag, men det kommer tyvärr inte bli så :(. Han mådde inge bra idag, han kände sig illamående och så, typ sjuk :( kanske något som går, Natta hade också ont i magen idag, kände sig verkligen dålig, så hon vart hemma hon.
Så får se vad som blir av min eftermiddag, lär ju sitta och löööka OC tills jag känner att jag måste röra på mig ;) haha. Undra om jag ska bara ta en promenad idag, och ut och springa imorgon igen? Vi får se :).
Vi har inga prov eller inlämningar eller läxor denna vecka, vi har ett prov nästa vecka, men absolut ingenting denna vecka. Skönt, rikitgt skönt men det känns lite konstigt :P jaja, det är ju iförsej bara måndag så mycket hinner ändras innan veckan är slut. Det är väl det som gör livet lite intressantare. Hej så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0