sista dagen på praktiken

God kväll !
Idag är det en sorlig och glad dag på samma gång. Det sorliga är att jag slutade min praktik idag :( vilket jag tycker är tråkigt för jag trivdes där och de var så snälla mot mig men jag fick ett väldigt fint avslut att trösta mig med :), och de glada var att nu har jag ett härligt påsklov att se fram emot :) !
Dagen idag ser inte ut som var planerat från början. Från början skulle jag träffa Johanna inne i stan efter min praktik och så skulle vi titta runt i stan och bara umgås :) men tyvärr var hon sjuk :( så det får hon och jag ta en annan dag! Så det vart att jag istället åkte hem och träffade Lucas :).
Men nu ska jag bara njuta ut av mitt lov så hörs vi en annan gång ;) !
Förresten, vet ni hur gulliga tanterna var som jag praktiserade hos :) ?! De gav mig en jätte söt blomma och en presentkort på feet first på 300kr :) kändes lite för mycket, själv gav man de hembakta bullar att bjuda på, de gillade dem iförsej :) men ändå, för gulligt men ändå för mycket!  Jag måste självklart ta mig dit snart igen. Ha det bäst, det ska jag ha i alla fall ;) !


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0