nothing special

Hej på er!
Jag vaknade ganska tidigt imorse, försökte även väcka lucas så kunde vi liksom ligga och morgon mysa tillsammas :) men det gick inte så bra, jag vart hungrig och gav upp. Gick ned och den enda som var vaken och hemma var Mickis, så jag umgicks med henne tills lucas david och emma vaknade och kom ner.
Efter att jag ätit lite lunch tog jag och gjorde en liten storstädning på övervåningen, mest i rummet kanske, men i alla fall. Sedan hoppade jag in i duschen och gick iväg för att titta på Mickis när hon spelade match, men det var jätte seg till en början och dessutom jätte kallt så det vart lite jobbigt att sitta kvar att kolla. Lucas och jag gick hem, sedan gick vi en liten sväng med hunden och när vi kom hem så var maten typ klar, åt middag och satt och pratade vid matbordet, sedan tittade vi lite på tv och drack kaffe.
Mot åtta tiden kom Natalie förbi med hennes kompis hund, hon och Emelie(kompisen) skulle ut och gå med hunden, så jag tog med mig Lucas och Pärlan och gick med dom. Jätte skönt att få göra något när man knappt har egentligen gjort något under dagen. Lucas åkte tyvärr hem till sig sedan med sina vänner för att han lovat att umgås med dom.

 
Är det bara jag som tycker att Lucas tar fram sin manlighet när han är ute och går med pärlan :)?!


Så nu sitter man på sitt nystädade rum och lökar framför datan och ska nog snart slå på OC, det är bara oemotståndligt ! Imorgon skulle Therese höra av sig ifall vi kunde ses, skulle egentligen setts idag med det vart inte så. Så får väl se vad man gör imorgon, kanske göra klart svenskan vore något. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha, måste hålla med :D

2009-04-21 @ 14:14:17
URL: http://lisalindquist.blogg.se/
Postat av: gina

haha, :D

2009-04-22 @ 18:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0