just another day

Hej :)
Sitter och tittar på tv just nu :) idag hade vi kärleks akuten i klassen, det var ganska okej :) som att ha sexualkunskap igen, haha.
Skulle egentligen ut och springa idag, men det får bli imorgon eller något, var sjukt trött idag och åt allderes för mycket mat. Det kommer ju faktiskt flera dagar :).
Imorgon har vi två lektioner, gymnastik, jätte lång rast/lunch och sedan en sjuuukt lång info och layout. Men jag tror att jag överlever :) efter skolan ska jag nog träffa Lucas, hoppas det blir imorgon då så inget annat kommer upp. För på torsdag har jag kvartsamtal och på fredag ska jag på ett möte. Sedan får jag se hur helgen blir :) hej på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0