härliga lördag !

Hejsan !
Dagen idag har bara varit hur härlig som helst ! Jag har verkligen känt att nu jäklar är det vår ! Det har varit upp mot 20+ i solen, jag har ätit min första mjukglass, jag har gått ute utan jacka och jag har gått barota i mina tygskor och pappa har grillat, så fick grillat till middag ! :) jag säger bara V Å R  :D ! Hur skönt som helst !
Idag har jag varit ute med Therese i nynäs och vandrat runt och njutit ut av det häärliga vädret ! Therese tog med sin system kamera, men den hade inga batteri ;P så var det med det liksom. Kul att se dig vännen ändå !! <333
Kvällen får bli som den blir :) hej på er !




tyvärr ingår skavsår när man går barfota i skorna, men det skiter jag i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0