dryg dag

Hej!
Min dag har varit ganska dryg, somna sent vaknade tidigt till en början. Och vaknade dessutom i huset helt själv, Lucas sov här, men han vaknade några timmar senare än vad jag gjorde. Och när han väl vaknat tog det inte lång tid tills han åkte hem. Men det var väl lika bra, jag var tvungen att göra lite läxor, röja lite hemma och ta ut hunden på en sväng.
Precis när jag röjt lite hemma och var på väg ut med hunden kom Mickis och Pillan :) de bakade och satte på en beckfilm, jag tittade också men ändå småläste lite i boken. Så jag fick den färdig läst innan filmen var slut :) bra jobbat! Inte för att det var så mycket kvar i boken.
Lagom tills filmen var slut så var maten klar, och kanske efter en timme efter vi ätit middag gick jag Mickis och Pillan ut och sprang :) eller vi sprang intervaller och körde lite situps och sånt :) kändes bra att komma ut och göra någonting efter denna otroligt långa och dryga dag.
Så nu när jag har duschat och är påklädd ska jag bara avsluta svenskan med att svara på några frågor och efter det ska jag nog ringa Lucas :) ja, det var min dag det.
Imorgon är det skola igen, kul ändå. Saknar mina babes så fort jag inte är med dom <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0