då var skolan igång igen

Hejsan, helgen har sett ut som en bergochdalbana. Men i det stora hela har den nog varit ganska bra. Skönt att det är lite kortare vecka då :) jag orkar verkligen inte skolan längre, vill ha sommarlov nu!
Veckan började inte så bra heller, började med prov som jag inte pluggat på eller fattade ett skit ut av. Skönt att jag bara har två lektioner kvar då. Nästa vecka är det också prov, fast i matte. Men det känner jag ändå att jag kommer att klara av bättre än de prov jag hade nu. Annars ska det inte vara så mycket just nu och jag hoppas att det stannar på det. Har verkligen ingen ork till att plugga på eftermiddagarna.




Idag när jag kommer hem ska jag ta mig en kopp kaffe och göra en liten läxa vi fick förra veckan, om jag orkar och om det funkar som jag tänkt mig. :) hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0