då var det redan tisdag

Hej hej !
Gårdagen tillbringade jag i stan med Johanna och Martina :) kom hem med två par skor och tre söta trosor :) de var billiga och söta, så jag var liksom bara tvungen, inte för att behovet var så stort :).
Senare mot kvällen hamnade jag med min syster Mikaela och hennes söta vän Pernilla :) vi var ute i nynäs och vandrade och senare mötte vi upp bella och åkte hem allesammans.

Dagen idag har sett lite annorlunda ut. Lucas sov här för det första och kom hit sjukt sent igår kväll. Så vi vaknade lite senare på dagen, satte på en film till frukosten sedan tog det mest lugnt :) lite eftersom han inte skulle kunna vara med mig hela dagen för han skulle iväg på 24h kryssning tror jag det var :). Så när han hade åkt tänkte jag "nej nu måste jag göra annat än att bara sitta stilla", så jag satte igång och städa en del hemma :) kändes ganska bra efteråt ;) gick in i duschen klädde på mig lite snygga och sköna sommarkläder, hade inte tänkt att gå någonstans just då i alla fall. Men ska nog ut och träffa Johanna lite senare :)
Hej på er !


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Tjena tjejen :d hehe

hmm jag hitta dig väll genom att klicka runt bara hehehe



ha en trevlig natt



kramiss

2009-04-08 @ 02:20:25
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0