cool day

Hej !
Dagen idag har varit ganska bra faktiskt. Hade engelska prov imorse, men det var inte så jätte svårt faktiskt, kändes ganska bra. Sedan så slutade dagen halv två, lagom dag och sköna lektioner, det är min vardag.
Har ni haft en bra dag?
Imorgon efter min enda lektion ska jag ha ett litet prov, eller det är en del från ett prov jag gjorde förut och jag kan det lätt utantill :) inga svårigheter, bara fick dåliga instruktioner när jag gjorde provet förut. Annars vet jag inte hur dagen ser ut imorgon.
Sedan klockan 4 kanske så vart jag hundvakt till två underbara hundar :) Tindra, en labrador och Doris, en chiuwawa valp, ursöta bägge två!
Morgondagen får se vad den bjuder på efter plugget ;)


 
Bild1: Doris & Pärlan
Bild2: Tindra & Doris

Alltså Pärlan är inte så liten längre när man träffat lilla Doris :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0