00.15 och ska upp imorgon, tummen upp !

Tjena :) klockan är lite mycket, borde sova för länge sen. Alltså det är inte så att jag absolut måste upp imorgon, utan det vore bra. Eftersom jag har skola på onsdag borde jag gå upp tidigt så att jag kan somna tidigt och på så vis orkar jag lättare upp på onsdag när det väl gäller :) smart va?!

Igår
var jag på en jätte härlig och trevlig påskmiddag hemma hos familjen Lindquist :) vi kom hem lite sent hem till Lucas och vaknade där med sent också, så dagen gick åt på så vis. Sedan så åkte jag hemifrån honom vid kanske 4 så när jag kom hem stod maten redan på bordet, mamma och pappa hade visst inte ätit lunch idag så det vart lite tidigare middag, men mig gjorde det inget. Efter middagen gick jag och mickis ut och tog och en sväng i slingan, behövdes verkligen. Efter allt godis och skit jag bara ätit under denna helg är sjukt alltså! Och det kändes av för det gick himla trögt :( men ska inte deppa för det, på onsdag ska jag ut igen :)!

Imorgon ska jag upp och ut och promenera med mamsen, sedan ska vi ta oss lite frukost och sedan är det nog dags för mig att göra mig i ordning och sedan åka iväg för att träffa Therese :) jag ska byta ett par skor och hon är gullig och följer med, senare ska vi även möta upp Alexz på centralen, hon kommer äääntligen hem från västerås! Ska bli kul att få träffa dom <3
Vi tar resten imorgon :)!



Från Erikas födelsedagsfest i fredags, vilket var sjukt trevligt ! Fast igår (den 13;e april) var det hennes födelsedag, grattis grattis Erika ! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0