vad är detta ?

Just nu sitter jag och tittar på idol och bara suckar, vad är de för människor denna jury fastnat för ? Alltså de finns människor som har grymma röster men de gillar bäst de som inte är så speciella till rösten ;S eeh. I´m confused. Är detta en sång tävling eller letar de udda människor ? Aja, uppmärksamma på rösten gott folk, de är den som spelar roll !
Nu ska jag inte vara så kritisk utan kan berätta att jag har haft en lång dag plus att jag var tvungen att plugga efter skolan så de vart ingen simhallen idag, får gå dit imorgon då. Inge mer med det :) Nu ska jag åter gå till mitt te och försöka få fram en idol som blir min favvis :) ! puss på er ! / ginah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0