"rubrik"

God kväll :) sitter i min mysiga nattlinne och ska snart sätta på desperate housewives, alltså jag har sagt flera gånger att jag ska se på den men det har alltid kommit något i mellan så jag har inte kommit till att ens stoppa in skivan. Men ikväll ska det ske ;D ! Ska faktiskt bara skriva detta sedan är de bara att trycka in skivan och bara njuta ;) ! Efter skolan så gick jag maja och natalie in till haninge centrum för att maja fått present kort på ginatricot och kunde inte vänta, haha. Så när vi ändå var där inne så spana jag in och provade lite jackor, börjar liksom bli dags för sånt har jag märkt. Så jag fastna för tre jackor, så jag måste titta närmare på dom och sedan bestämma mig för en. Så det ska bli interessant. Hm, vad har jag mer på hjärtat? Jo, i fredags köpte jag två nagellack i två färger vi inte har hemma och som jag inte haft förut heller :) så imorse hade jag gott om tid på mig så jag tänkte varför inte lägga på lite :) ?! Så jag gjorde det, både på händer och fötter ;) ! Förresten, köpte en klocka till maja i födelsedags present och vart jätte sugen på att köpa mig en klocka jag själv meeeen får se hur de blir med det :) !

puss och god natt ! / gina

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0