ösmo runt

hejsvejs, sitter just nu i skolan och tänker på gårdagen. Igår började 11 som alla måndagar men jag vet inte hur jag hade tänkt men jag trodde att vi började tio så gick upp en timme för tidigt så jag hade god tid på mig, rätt skönt ändå. Skoldagen rullade på och när jag slutade så skickade jag sms till min käraste vän johanna. Johanna är verkligen en vän som jag har haft i ur och skur. Vad som än händer och när de än händer kan jag alltid ringa henne och hon kan alltid ringa mig. Så har det varit sen i 7;an ungefär. Vi började lära känna varandra sommarlovet till 7;an och när vi upptäckte att vi hamnat i samma klass fanns de inget stopp för oss. Vi har varit med och allt och lite till verkligen, och de har varit great. Även om vi har haft en del oense så har de alltid slutat i fred och efteråt skrattade vi åt de. De är Johanna de, käraste johanna :) finns liksom egentligen ingen bra beskrivining men de är en ledtråd i alla fall.
Igår då efter skolan när jag slutat smsade jag alltså johanna och hon svarade att hon tyvärr kom ett tåg senare plus att hon var tvungen att plugga lite, så jag åkte hem och åt massa goda italienska delikatesser som min farbror från italien har tagit med. Mums !  Efter den långa goda måltiden smsade jag johanna och kollade hur hon låg till, hon hade inte mycket kvar då. Så då tänkte jag varför inte ta en dusch innan?! Då smsade amanda, lilla söta amanda :) och undrade om jag ville promenera och snacka, självklart ville jag det så jag duschade och sedan gick jag och mötte amanda, vid den tiden var johanna klar så då gick vi för att möta henne, de slutade med massa prat och massa vändor i ösmo :) helt underbart, fattar inte varför vi inte gör de oftare. ;)<33 måste in på lektion nu, caio / ginah

 
Fru larsson :)<3

Kommentarer
Postat av: johanna

Ta mig tillbaka till Vansta :)

2008-09-27 @ 00:31:14
URL: http://j0hannalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0