nästa gång så

Hej, läste precis om matchen igår. Färjestad vann mot Djurgården med 5-2. Ingen bra match spelad ut av Djurgården märker man ju. De hade vunnit matcherna innan men denna match sprack de, men jag tror inte de deppar ihop för de utan stattsar hårt nästa match för de är lång väg kvar. Detta är bara början ..
På fredagar har vi sovmorgon tiill 10, men alltid vaknar jag mycket tidigare än vad jag behöver. Som i morse, började jag kvickna till vid halv- kvart i sju. Jätte dumt, men de posetiva är väl att man kan verkligen ta de lugnt då :) och dessutom känner jag min inte trött i alla fall så de gör väl inte så mycket, men de är ändå rätt sjukt och irriterande. Nej, ska sluta skriva nu och äta upp min macka. / xoxo g. sanchez

Kommentarer
Postat av: johanna

Ni var allt starka i första perioden. Jag och Martina tippade på att matchen skulle bli 4-1 till djurgården. Första perioden var jämm men djurgården överlägsade. När andra perioden började drog jag, Martina och Denise ihop massa färjestadare och vi gjorde våran klack. Vi skrek och skek. Martina har tappat rösten, du ska höra henne alltså. Du skulle känna glädjen, lyckan i klacken. Det var helt underbart. Vi kämpade fram färjestad och de vann med 2-5. Jag kan inte beskriva känslan, helt underbart..

2008-09-26 @ 13:30:38
URL: http://j0hannalarsson.blogg.se/
Postat av: ginah

vad kul, för er ;P hade verkligen velat varit där. Och självklart när man inte är där så förlorar de, lovar att de vunnit om jag varit där ;) !

2008-09-27 @ 16:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0