kvällsbloggning.

God kväll gott folk. Idag har jag haft en bra dag. Vaknade runt elva åt frukost och klädde på mig något och sedan följde jag och lucas med mamma,pappa, david och hans flickvän emma till ica kvantum. Mamma och pappa skulle stor hanlda och vi bara följde med som bär hjälp och sånt :) lucas pappa hade vid den tid punkten frågat ifall vi ville följa med på bio och se wall-e så vi tänkte varför inte. Så när vi kom hem vid sådär två halv tre så gick vi in i duschen och sedan gjorde i ordning oss.  Han kom och hämta upp oss strax efter fyra. När vi väl kom dit så var de en halvtimme inte ens det kvar tills filmen började, så vi hade ingen lust att stressäta så vi gick och köpte godis och fixade biljetterna och gick sedan upp till biografen. Filmen var en väldigt bra film, en charmig film med mycket bra budskap. Så som jag ser det i alla fall. Efter filmen var vi inte direkt hungriga men det tog inte lång tid förän man kände att man gärna ville ha lite mat i magen, så ulf (lucas pappa) stannade vid en mcdonald och beställde i lite mat åt oss. Så lämnade han av oss hos mig, vi åt våra menyer och sedan tröttna vi på tvn så vi stängde av och gick upp och så hamna jag här :). Nu snackar lucas om att dra ner till nynäs på någon fest(?) fast de vet jag inte om jag är så taggad på. Lät för de första inte som om de verkligen var en fest sedan så har vi ingen dricka redo och de suger att tigga rund på andra. Så jag hoppas på att de blir en film, visst låter boring på en lördagkväll men denna lördagkväll låter det inte illa alls :) ! Så det var alltså allt för idag.


xoxo ginah s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0