ishallen och barnkalas

hejsan, min dag har sett ut så här ; ishallen barnkalas och ishallen åter igen.
Sov hemma inatt efter oldbell, där lucas far och bandet hade spelning de var trevligt ;) och kul att se alla vuxna lite dragna och när de släpper loss :) ! Vi kom hem vid 1-2 någon gång, minns inte minns bara att jag var jätte trött och tänk vem som väcker mig vid 9, jo prutt lucas. De är alltid han som sover länge men jag vet inte vad de var för fel på honom imorse. Aja. När vi sätt i alla fall och åt frukost ringde hans far och undrade om vi ville ner och titta på måns (lucas lillebror) på hans hockeymatch. Så vi sa visst, varför inte och då kunde lucas passa på att duscha där nere, hans pappa tog med grejer. Så de var skoj att se. Efter måns match åkte vi hem till lucas och var där kanske en timme, för sedan skulle jag åka hem för att gratta min kusin sebastian som fyller 6 imorgon egentligen men de funkar bäst att fira på helgen. Från början skulle lucas också följa med men de blev inte så, så jag var där kanske någon timme lite till sedan gick vi hem, när jag kom hem gick jag in och duscha efter mig duschade mickis för att jag skulle klippa henne lite, så jag klippte topparna och luggen. Sedan gjorde jag i ordning mig åt en slise pizza och sedan skjustade david ner mig mickis och bella (kompis till mickis) till ishallen för att titta på när lucas spelade match, bj. De var allt trevligt :) amanda och emma kom ner och höll oss sällskap och vi hade mycket roliga samtal :) allt för sällan vi ses märks de ju, vi pratar nästan i mun på varann ibland, haha :) sedan mötte jag emelie och sara också. Ser dem allderes för sällan också, så de blir åt andra hållet mest hej hur är det. Aja, nu tittar jag iaf på tv och har beställt en skinnjacka. Så den ska komma i veckan tar bild med den på så får ni se den då ;) ! De var allt för idag, imorgon börjar jag 11 men jag och natta ska åka in tåget tidigare för att äta lite lunch först för vi har ingen lunch rast mellan lektionerna efter som vi börjar rätt sent.
xoxo ginah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0