hello

hej, jag har haft en bra men väldigt lång dag. Köpte nya skor igår så jag har lite ont nu, inte skav sår utan ovana att gå i sådana skor. Rätt jobbigt de med. Egentligen skulle jag vara på match nu på hovet, djurgården - färjestad. Skulle åkt in med lucas och foppa, men lucas var hemma igår mådde inte så bra och mådde sämre idag så de var ingen idé att tänka på hockey. Så vart de med de. Men de tar nog bönderna ;) skulle i alla fall varit kul att se. Men men, inte mycket att göra åt. Men så klart kommer de fler spännande matcher ;) ska bli skönt att få sova imorgon. Har sov morgon till 10, jätte skönt. Måste få sova lite till i alla fall :) men det var de, mina nya pjucks och ja, stockholms stolthet. <33

 
/ xoxo ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0