här har du ditt inlägg amanda ;) !

Jag vet att jag har varit dålig på att skriva nya inlägg på senaste tiden, men jag har liksom inte haft tid och varit allderes för trött. Och när jag dessutom haft tid så har datan självklart varit upptagen och då har jag inte orkat vänta eller ens göra något åt saken. Hur som helst, nu sitter jag här en torsdags kväll den 11 september. Förutom de tråkigheter som har hänt den 11 september så fyller min farmor år och fredrik ullmann, grattis till er :) ! Min dag idag har varit rätt lång och rätt lugn, inget direkt speciellt har hänt mig idag. Efter skolan så kom jag hem och åt lite grann sedan hörde jag av mig till emma och vi packa i ordning för att mötas i centrum, dags att träna ! Och när jag kommer till centrum möter jag emma med amanda och carro ( amandas storasyster ) liten nice suprice sådär :) så vi tog oss ned till gymmet och efter gymmet tog vi oss på till simhallen, fast simhallen hängde inte storasyster ahlstedt med till för hon tål typ inte något i vattnet ;S ;/ synd. Så skönt att simma. Fast de gick inte så bra för mig alls idag kände jag ;( jag var bara trött. Men jag gick i alla fall hem med ett leende på lepparna för imorgon är det fredag och fredagar för mig innebär sovmorgon och två lektioner, så det är finfint ;) ! Förresten kom jag just på mig själv nu när jag sitter här att jag inte ens lagt in bild på hur jag ser ut i min nya friss, så jag tänkte att jag gör det nu då plus lite andra bilder ;) imorgon efter skolan så ska jag gå upp till centrumet innan jag åker hem för tänkte handla lite och kolla efter en sak. Ja så, mycket mer än så har jag inte på hjärtat just nu. puss och kram vi syns på stan !  / gina sanchez

  

Kommentarer
Postat av: amanda

tjoho Finally, bra jobbat :D

2008-09-11 @ 22:56:41
URL: http://amandaahlstedt.blogg.se/
Postat av: ginah

haha, tack ;) you give me strength !

2008-09-11 @ 22:58:44
Postat av: amanda

Åååh, det känns skönt att höra :)

Jo men klart du är cool, du kan också få en länk om du vill ;)

2008-09-11 @ 23:03:41
URL: http://amandaahlstedt.blogg.se/
Postat av: ginah

tack gumman ;) då lär jag fler som iaf kollar in min blogg ;D !

2008-09-11 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0