freedom

hej, idag har jag tittat lite på tv och små städat lite. Ikväll ska jag till old bell och få se när lucas pappa och deras band spelar. Blir nog kul :)
De jag tänkte skriva lite om just idag är modeller. Jag såg ett program idag på mtv och modeller från 90-talet. Så mycket vackrare och mer funtade än de modeller som går på catwalken idag. Modeller idag är till stor de anorektiker och drogmissbrukare, för de har ju så jobbigt liv. Okej, de lever väldigt mycket på deras utseende de är ju modeller i got it. Men att svälta sin kropp för att vara så smal som möjligt har aldrig varit en bra lösning, träning och hälsosamkost that´s it. Vad är de som är så svårt att se det ? Ingen mår bra ut av att svälta sin kropp fortfarande gör  träning och hälsosam mat dig vacker till kroppen och dessutom mår man bättre så skippar där med drogerna. Så jag säger till alla modeller idag och de som drömmer om att bli modeller så tycker jag ni ska se upp till 5 modeller från 90-talet, de är vackra och inte för att de svälter sig sjävla. Dessutom tycker jag att dessa 5 supermodellerna ska öppna upp ögonen, gör er till de nya ideal för en modell. Så tycker jag i alla fall. Men de här menar jag inte att man är vacker för att man har smal och lång kropp alla är ju byggna olika, utan jag menade för modeller och deras såkallade ideal. De är inte mänskliga längre. 

 

här har ni ett gäng riktiga modell-förebilder. / xoxo ginah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0