en måndag

hejsan, har varit dålig att uppdatera under helgen och sådär efteråt. I fredags i alla fall så var det en rätt lyckad shopping tycker jag :) efter min lyckade shopping eftermiddag åkte jag hem till min lilla älskling för att pyssla om honom. Han har varit med om en grej i början av förra veckan och de kommer upp igen efteråt. Så han har haft en tuff vecka. I söndags hade han hemma match så jag drog med mig mickis dit så fick jag sällskap när jag tittade :) sedan så åkte vi hem och tittade på desperate housewives. Jag fick också en väldigt skön sovmorgon, började 11. Så behövde inte åka för än kvar över 10, jätte skönt :) ! Idag så har dagen vart rätt lugn, när jag kom hem var det mat efter några min sedan så satte jag igång och gjorde min svenska läxa, efter de gick jag in i ducshen sedan fixade jag i ordning te och gick upp till rummet och hamna här :) imorgon har jag en lång dag, lite jobbigt men men det ska väl gå. Så jag ska väl ta och göra i ordning inför morgon dagen och krypa ner i sängen. God natt gott folk ! / ginah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0