träsmak i rumpan

hejsan, kom precis hem från nynäs. Jag johanna och amanda åkte ner till nynäs jag köpte en födelsedags present till lucas. Och de gick nog fortfarare än vad johanna räknat med för hon hade match idag så hon ville inte till haninge för hon var rädd att missa den tror jag. Men iaf, så efter jag köpt present till lucas gick vi till gröndalshallen, johanna satt med mig och amanda en kvart kanske sedan gick hon till sitt lag sedan har jag och amanda setat där sen kanske halv två till halv kvart över fyra. Snacka om att träsmaken sätter sig i rumpan, haha har fortfarande ont ;P
Men ikväll då vet jag inte riktigt hur det blir, antigen blir de att alla tjejor träffas och snackar (men låter rätt osäkert) eller så åker jag hem till lucas. Jag orkar inte skriva just nu, har för mycket som snurrar omkring mig just nu.
xoxo ginah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0